Hej, allihopa höjen glasen
Nu ska vi sjunga för helan.
Men är det nån som blir i gasen,
Så är det bättre att dela’n.
För egen del, jag tror min själ,
Att jag ska ta den och ta den hel.
Hej, allihopa höjen glasen
Nu ska vi sjunga för helan.
Första nubben
Ska vi första nubben dricka?Se, vad alla genast nickaoch på sina stolar vickanär vi helan snart skall ta,Hurra, Hurra! Hoppas